Welkom in mijn reisdagboek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marianneinhetspoorvandemaya - WaarBenJij.nu Welkom in mijn reisdagboek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marianneinhetspoorvandemaya - WaarBenJij.nu

Welkom in mijn reisdagboek

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2014 | Nederland, Utrecht

Beste mensen,

Omdat jullie trouw lezer waren van mijn reisverslag naar Japan, of omdat ik denk dat jullie het leuk vinden mijn reisverslag te lezen, heb ik jullie uitgenodigd als lezer. Je krijgt dan een mailtje als ik een nieuw verslag heb geplaatst.
Ik vertrek morgen voor 3 weken naar Mexico, Honduras en Guatemala, in het spoor van de Maya's.

Als je de mails niet wilt ontvangen, kun je je eenvoudig afmelden.
Natuurlijk vind ik het leuk als je wit reageren op mijn belevenissen, maar voel je niet verplicht Houd er wel rekening mee dat ook anderen je reactie kunnen lezen.

Ik wens jullie net zoveel plezier met het lezen van het verslag als ik ongetwijfeld zal hebben met het schrijven.

Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2014

27 april Playa del Carmen

28 April 2014

26 april Bacalar-Playa del Carmen

27 April 2014

25 april, Tikal-Bacalar

26 April 2014

24 april Tikal

25 April 2014

Rio Dulce -Tikal

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 9997

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: